كيا چه ماهى هستند؟؟؟


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

یه فرورديني نه تکرار ميشه نه تکراري
يه قلب پر از احساس، يه ارديبهشتي
هيچ وقت نميشه يه خرداد ماهيو دور زد پس سعي نکن
تیر ماهی ها مثل تیر تیزن جرات کردی زیر آبی برو
مردادیا مردی هستن واسه خودشون اما نامرد هم دارن حواست باشه
شهريور شش حرفه ولي شهريوري دوستت داشته باشه خيلي حرفه
خونه اي که مهرماهي نداشته باشه خونه نيست جهنمه
آبانيا از. برعکسشون معلومه ديگه نابا
جنگل به سلطانش مينازه، ثبت احوال به آذر ماهياش
دي ماهيا آرزو نميکنن، آرزو ميسازن
*بهمني ها هميشه تابلو ان چون هم شيکن هم خاص
بودن با يه اسفندي لياقت ميخاد که هرکسي نداره

حالا كيا چه ماهى هستند؟؟؟

خودم ک بهمنی هستم تابلوس دیگه



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:37---15 آذر 1392
باسلام

ممنون ک بهم سر زدی

من ک هردفه بهت سر میزنم تو کم پیدایییییییییییی

منم چن مین پیش اپ کردم

حوصله منو داشی ی سر بزن

اگه اومدی رد پاتو ب جا بذار

چرا لینک وبم رو اصلاح نکردی پ؟


پاسخ:س خواهش میشه نه تونیستی...چشم اصلاحش کردم


Amir Ho3in
ساعت21:10---9 آذر 1392
MAN DEY Mahiam To ham ke mese inke tablooiii

احسان
ساعت14:27---9 آذر 1392
اپم بیا

احسان
ساعت0:07---7 آذر 1392
بازم به اذر ماهی ها
پاسخ:دادشم اذریه


tanha
ساعت18:50---6 آذر 1392
من اردیبهشتیم هورااااااااااااااااا

ناناز جونم وبت خیلی نازی مرسی اومدی پیشم عزیزم بوووووووووووووس
پاسخ:فدات شم گلم چشات قشنگ میبینه چششم بووووس


عشق2طرفه
ساعت16:57---6 آذر 1392
من مردادیم



خخخخ ناناز اینا رو از خودت دراوردی؟؟؟؟؟

اخه همه جورشوخونده بودم این مدلیشو الان میبینم
پاسخ:حالا ک خوندی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, 13:40 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ